Schowek Twój schowek jest pusty
Twój koszyk jest pusty ...

Kategorie

Producenci

Kontakt

  • Właścicielem sklepu Nappy.pl jest firma Usługi Inżynierskie Wojciech Charysz
    NIP: 8722094664
  • E-mail:sklep@nappy.pl
  • Telefon+48 608 354545

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 

Chmura tagów

Opinia o produkcie

Pieluszka wspaniala, dodatkowy rzad nap sprawdza sie doskonale. Pieluszki porownywalne z drogimi markami polskich producentow. Polecam.
Ocena produktu 5/5

Systemy płatności

  • PayPal
  • PayByNet
  • CashBill
  • Payeezy
» Regulamin

Regulamin

Regulamin sklepu internetowego Nappy.pl

obowiązuje od 25.12.2014r.

 

 

 

I. INFORMACJE OGÓLNE

1. Właścicielem sklepu internetowego Nappy.pl jest firma

Usługi Inżynierskie Wojciech Charysz

50-576 Wrocław, ul. Czerniawska 2A/27.

NIP 872-209-46-64

Regon 020610183

wpisana do ewidencji działalności gospodarczej pod numerem 187605 prowadzonej przez Prezydenta Miasta Wrocławia.

Nr konta bankowego: 57 1140 2004 0000 3802 7356 3486 (mBank)

2. Dane kontaktowe:

telefon: +48 608 35 45 45 (opłata za połączenie zgodnie z cennikiem operatora)

email: sklep@nappy.pl

3. Sklep Nappy.pl prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sieci Internet.

4. Ceny w sklepie internetowym Nappy.pl wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT (ceny brutto). Ceny te nie zawierają kosztów dostawy.

 

II. ZAWARCIE UMOWY I REALIZACJA

1. Zamówienia może dokonać każda osoba, która ukończyła 18 rok życia.

2. Zamówienia na produkty można składać za pośrednictwem strony WWW znajdującej się pod adresem http://nappy.pl oraz poprzez e-mail sklep@nappy.pl

W tym celu należy dokonać rejestracji w systemie sklepu internetowego Nappy.pl wraz z podaniem telefonu kontaktowego i adresu e-mail. System umożliwia również złożenie zamówienia bez konieczności zakładania konta, wówczas jednak Zamawiający nie ma możliwości śledzenia statusu zamówienia.

3. W celu złożenia zamówienia Klient zobowiązany jest dokonać:

  1. wyboru zamawianych towarów lub usług,

  2. wyboru sposobu dostawz, spośród dostępnych w Sklepie oraz adresu dostawy i adresu, na jaki ma być wystawiona faktura (mogą to być różne adresy),

  3. wyboru sposobu patności spośród dostępnych w Sklepie.

4. Potwierdzenie wszystkich istotnych elementów zamówienia następuje po jego złożeniu poprzez wysłanie wiadomości e-mail do Klienta stanowiącej potwierdzenie przyjęcie zamówienia do realizacji, uzupełnionej o treść aktualnego regulaminu Sklepu. Z tą chwilą, uważa się umowę sprzedaży pomiędzy Sklepem, a Klientem za zawartą.

5. W przypadku, gdy dane podane w zamówieniu nie są kompletne, Sklep skontaktuje się z Klientem. Jeśli kontakt z Klientem nie będzie możliwy (np. błędny numer telefonu lub adres e-mail) Sklep może anulować zamówienie.

III. FORMY PŁATNOŚCI

1. Zapłaty za zamówienie można dokonać:
- przelewem bankowym na konto:
- przelewem elektronicznym poprzez system płatności elektronicznych PayByNet

- kartą płatniczą poprzez system płatności elektronicznych PayByNet

- za pobraniem - przy odbiorze zamówienia od pracownika firmy przewozowej wykonującej usługę dostarczenia paczki.

2. Zamówienia, za które nie wpłynie wpłata w przeciągu 7 dni oraz nie uda się nawiązać kontaktu z Zamawiającym będą anulowane.

 

IV. CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA

1.Czas realizacji zamówienia to czas przygotowania zamówienia do wysyłki powiększony o czas dostawy.

2.Zamówienia są przygotowywane do wysyłki w czasie do 2 dni roboczych od momentu:

a) zaksięgowania przez sklep płatności (w przypadku przedpłaty przelewem bankowym na konto) lub

b) otrzymania przez sklep informacji o dokonaniu płatności (płatność systemem PayByNet) lub

c) od momentu złożenia zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem).

4. Dostawy na terytorium Polski realizujemy za pośrednictwem Poczty Polskiej, firmy kurierskiej UPS oraz paczkomatów Inpost. Szczegóły dotyczące czasu i kosztów dostawy dostępne są na stronie internetowej http://nappy.pl/dostawa-platnosc-pm-3.html

5. W przypadku braku towaru w magazynie Zamawiający jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie wyrazi zgody na wydłużenie czasu realizacji zamówienia może całkowicie zrezygnować z zamówienia bądź też zrezygnować tylko z pozycji, która wydłuża czas realizacji zamówienia.

6. Do każdego zamówienia dołączona jest faktura VAT.

 

V. ZWROT TOWARU

1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r., poz. 827) Klient będący Konsumentem ma prawo odstąpić od umowy kupna-sprzedaży bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania towaru składając stosowne oświadczenie na piśmie. Oświadczenie takie Konsument może również przesłać
drogą elektroniczną na adres: sklep@nappy.pl

2. Do zachowania 14 dniowego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

2. W przypadku przesłania oświadczenia drogą elektroniczną Sklep prześle Konsumentowi potwierdzenie jego otrzymania na podany przez Konsumenta adres email.

3. Konsument może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, który stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu dostępny pod adresem: http://nappy.pl/pobieranie/regulaminy/zal_nr_1_form_odstapienia_od_umowy_oraz_pouczenie.pdf

Skorzystanie ze wzoru formularza odstąpienia od umowy nie jest obowiązkowe.

4. Konsument jest zobowiązany do odesłania na własny koszt zwracanych produktów w ciągu 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy na adres:

Usługi Inżynierskie Wojciech Charysz
ul. Wspólna 14
89-203 Szkocja

z dopiskiem „ZWROT”

5. Zwracany produkt musi być kompletny oraz musi być w stanie niepogorszonym, tj. Konsument powinien postępować z towarem mając na uwadze konieczność jego ewentualnego, późniejszego zwrotu. Konsument odpowiada za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.

6. Sprzedający niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności. Oprócz równowartości ceny towaru Sklep zwróci Konsumentowi koszty doręczenia mu zamówionego towaru – do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w ofercie Sklepu. Jeżeli Konsument wybrał droższy środek transportu, nie otrzyma zwrotu różnicy między wartością wybranej dostawy a najtańszym sposobem transportu. (podstawa prawna: art. 33 Ustawy z dn. 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta)

7. Sprzedający dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodzi się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

8. Sprzedający zastrzega sobie prawo do wstrzymania się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego które zdarzenie nastąpi wcześniej.

9. Prawo Konsumenta od odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku umowy:

a). w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedający nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

b). w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

c). w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

d). w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

e). w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

f). w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

g). o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy;

h). o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę.

 

VII. GWARANCE I REKLAMACJE

1. Sprzedający informuje o znanych mu gwarancjach udzielonych przez producenta lub dystrybutora dla produktów znajdujących się w sklepie. Informacja taka każdorazowo znajduje się na stronie z opisem produktu, którego gwarancja dotyczy. Szczegółowe warunki gwarancji i czas jej trwania podawane są w karcie gwarancyjnej wystawionej przez gwaranta, o czym Klient będzie poinformowany na Stronie produktowej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w dokumencie gwarancji.

2. Klient może skorzystać, według swojego wyboru, z uprawnień gwarancyjnych bezpośrednio u gwaranta (producenta lub dystrybutora) we wskazanych serwisach oraz z uprawnień przysługujących mu od sprzedawcy z tytułu rękojmi.

3. Sklep zobowiązany jest do wydania towaru bez wad. W przypadku stwierdzenia wady towaru Klientowi przysługuje w szczególności uprawnienie do złożenia reklamacji w terminie 2 lat od daty doręczenia towaru i 1 roku od daty stwierdzenia wady towaru. Na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym, Klient może żądać naprawy towaru, wymiany towaru na wolny od wad, obniżenia ceny towaru albo może odstąpić od umowy sprzedaży.
W takim przypadku Klient powinien odesłać towar na adres Sklepu:

Usługi Inżynierskie Wojciech Charysz

ul. Wspólna 14

89-203 Szkocja

z dopiskiem „REKLAMACJA”

Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu z opisem reklamacji.

5. Czas rozpatrywania reklamacji wynosi 14 dni od momentu otrzymania reklamowanego produktu przez sklep.

6. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta, sklep ponosi koszty wysłania nowego towaru do klienta oraz zwraca koszty odesłania reklamowanego towaru do sklepu.
W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy użytkownika, wszelkie koszty przesyłek pokrywa Klient.

 

VIII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

1. Wszystkie dane osobowe są chronione i wykorzystywane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 (Dz. u. nr 133 poz. 883).

2. Proces rejestracji, logowania i składania zamówienia w sklepie internetowym Nappy.pl jest zabezpieczony certyfikatem SSL.

3. Administratorem danych osobowych jest firma Usługi Inżynierskie Wojciech Charysz.

Baza danych osobowych jest zarejestrowana w GIODO pod numerem 102416.

4. Wszystkie informacje podane podczas rejestracji w sklepie internetowym Nappy.pl są wykorzystywane tylko i wyłącznie w celu sprawnej realizacji zamówienia. Każdy użytkownik ma prawo wglądu w swoje dane, ich modyfikacji, aktualizacji oraz może żądać ich usunięcia.

5. Zapisanie się na biuletyn jest zgodą się na otrzymywanie od nas informacji handlowej drogą elektroniczną. W każdej chwili można wycofać oraz wznowić subskrypcję biuletynu. 

 

VIII. INFORMACJA O POZASĄDOWYCH SPOSOBACH ROZSTRZYGANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

1. Klient będący Konsumentem posiada między innymi następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
– Klient może zwrócić się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedającym,
– Klient może zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej z Sprzedającym umowy,
– Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem a Sprzedającym, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
– niezbędne informacje i pomoc Klient otrzyma także na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem
http://www.uokik.gov.pl/

 

IX. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązuje polskie prawo.

 


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
UWAGA! W okresie wakacji tj. od 1 lipca do 31 sierpnia 2017r. nie pracujemy.
Zamówienia będą realizowane od 1 września 2017r.
Za utrudnienia przepraszamy.